De eerste weken Lisboa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anouk Wieland - WaarBenJij.nu De eerste weken Lisboa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Anouk Wieland - WaarBenJij.nu

De eerste weken Lisboa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 September 2016 | Portugal, Lissabon

Olá

Zo het was even stil vanaf hier. Niet omdat ik niet enorm geniet, maar steeds
geen wifi. Nu dus wel weer!! Whoop whoop.

Waar te beginnen. Dan maar bij het begin. Heel fijn en warm afscheid gehad op Schiphol. Helaas met 4 uur vertragjng gearriveerd in Lisboa. Direct contact met een collega die ook in het zelfde hotel zat. Samen de eerste dagen opgetrokken en de toerist uitgehangen. Heel gezellig.

5 september was dan de eerste werkdag. Veel nieuwe mensen en indrukken.
Maar al snel contact met een aantal leuke mensen.

Het weekend lekker op stap geweest, super gezellig. Uiteindelijk een kroegentocht gedaan. En ja Hoor een heerlijke Mojito gedronken van een halve liter!!! Yummie yummie.

Inmiddels ook in het appartement. Kleine maar fijne kamer. Deel het appartement met 2 Fransen en 1 Nederlandse.

Deze week de vloer op en meebellen en kijken. Raar om hier voor het werk te zijn, maar dat te ervaren als bijzaak. Nog raarder om tegen mensen te zeggen dat je hier woont!! Maar wel super tof.

Kan echt zeggen dat ik volop geniet, dagelijks nieuwe mensen leer kennen en nog geen seconde spijt van deze beslissing heb gehad.

Ben benieuwd wat allemaal nog gaat komen..
Keep you posted!

boa noite e até breve
Dikke tuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2016

De eerste weken Lisboa

27 Augustus 2016

Aftellen
Anouk

Vanaf 31augustus ga ik het avontuur in Lisboa aan. Waarom zul jij je misschien afvragen. Nou gewoon omdat het kan. Na een geruime tijd het niet naar mijn zin te hebben op mijn werk, kwam ik een vacature tegen. Want begon als een easy exit cq grap wordt nu werkelijkheid Weg uit het voor mij zo bekende Groningen. Weg van vrienden en familie, waar ik lief en leed mee deel. Weg van het geroutineerde! Ik heb enorm veel zin om met een frisse en onbevangen houding dit avontuur aan te gaan. In principe voor een jaar, maar je weet waar dit toe kan lijden. Ik doe het in ieder geval.

Actief sinds 23 Aug. 2016
Verslag gelezen: 701
Totaal aantal bezoekers 1758

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: