Aftellen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Wieland - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anouk Wieland - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Nouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Augustus 2016 | Nederland, Groningen

Na een fantastisch afscheidsfeest en een super gezellige, drukke week is dit de laatste dag in Grunn.

Het voelt allemaal nog wat onwerkelijk.

Afscheid nemen is wel de rode draad van deze week. Raar om per dag te bedenken of je mensen nog wel gaat zien. Gelukkig onder heerlijke omstandigheden. Zo ben ik meegenomen voor een ontspannen dagje Giethoorn en uitraard op Noorderzon. Met een drankje een hapje en lekker weer is de laatste dag in Grunn aangebroken.

De koffers zijn ingepakt, het huis is schoon. Ik ben er klaar voor!!!

  • 27 Augustus 2016 - 12:58

    Sissieboo:

    EINDELIJK IS DAN DE LAATSTE DAG AANGBROKEN!!! Nog even genieten en dan hop koffers achterin en op weg naar een nieuw avontuur. Gelukkig eerst nog een paar dagen een tussenstop in Amersfoort

  • 27 Augustus 2016 - 14:34

    Boudewijn:

    Wat vliegt de tijd hé! Zo gaaf dat je dit gaat doen! Spannend hoor! Zoals je van mij hebt gehoord ga je in ieder geval culinaire hoogstandjes tegemoet. De test mag je lekker zelf uitzoeken. Ik wens je heel veel plezier en succes op je nieuwe avontuur. Liefs en dikke knuf Bou

  • 27 Augustus 2016 - 15:40

    Daddy-oh:

    Goed bezig lieffie...inderdaad afscheid nemen is altijd wat bizar...maar goed het nieuwe avontuur klopt aan je voordeur en je hebt nog een heerlijke tussenstop bij je zus in A'foort...Nouk ongelofelijk veel succes, geluk en fun in Lisboa en Portugal. Maak er een geweldig feest van en geniet van alle dingen die je daar overkomen...doe vooral Tiago en Filipa de groeten wanneer je hen ontmoet en we zien elkaar in januari 2017...veel liefs en dikke kus Pa en Inge...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2016

De eerste weken Lisboa

27 Augustus 2016

Aftellen
Anouk

Vanaf 31augustus ga ik het avontuur in Lisboa aan. Waarom zul jij je misschien afvragen. Nou gewoon omdat het kan. Na een geruime tijd het niet naar mijn zin te hebben op mijn werk, kwam ik een vacature tegen. Want begon als een easy exit cq grap wordt nu werkelijkheid Weg uit het voor mij zo bekende Groningen. Weg van vrienden en familie, waar ik lief en leed mee deel. Weg van het geroutineerde! Ik heb enorm veel zin om met een frisse en onbevangen houding dit avontuur aan te gaan. In principe voor een jaar, maar je weet waar dit toe kan lijden. Ik doe het in ieder geval.

Actief sinds 23 Aug. 2016
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 1761

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: